Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat gebeurt er nu?

Is het pakket beschadigd bij ontvangst? Vraag dan de bezorger om hier direct een melding van te maken. Wij stellen namelijk hoge eisen aan het verpakken van onze bestellingen om kwaliteit te borgen.  Indien blijkt dat het artikel ook daadwerkelijk beschadigd is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, 085 – 06 07 151, of per mail: klantenservice@toois.nl.

Meld een klacht of schade altijd. Stuur daarbij de foto’s van het beschadigde product en de beschadigde zending binnen 24 uur na ontvangst, zodat we je zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Noteer bij je retourzending gelieve je naam, ordernummer en adresgegevens.

Sluiten Mijn winkelwagen
Sluiten Favorietjes
Sluiten

Sluiten
Navigatie
Categorieën

Tadaa, je kortingscode!

WELKOM10%OFF

*Minimale besteding is € 75. 10% korting op de gehele bestelling. Code geldig tot het einde van de kalendermaand.