Zit je met een vraag, opmerking of klacht en wil je graag geholpen worden? Dan kan je terecht bij onze lieve collega's van de klantenservice! We zijn elke dag van 9:00 - 18:00 online. Daarnaast kun je ons mailen op info@toois.nl, bellen via
036- 234 0606 & zijn we aanspreekbaar via onze live chat rond werkuren. Maar nu hier je toch bent kun je net zo goed het contactformulier invullen :)
Het kan weleens voorkomen (door bijv. drukte) dat je ons niet per direct te pakken krijgt - niet getreurd; wij beloven dat je binnen 48 uur een reactie van ons krijgt!
Onze online klantenservice
Voordat je ons een berichtje stuurt raden we je wel nog even aan om een kijkje te nemen op ons officiële online klantenportaal. Dit is namelijk een verzameling van veelgestelde klantenvragen over kernonderwerpen zoals; het bestelproces, betalingen, het retourproces, acties & kortingscodes, maar ook alles over onze bezorging en levering.
Mocht jouw vraag hier toch niet beantwoord worden, of heb je een klacht? Dan alvast onze welgemeende excuses, we trekken het graag voor je recht! Zowel je klachten als vragen kun je gerust bij ons neerleggen, we kunnen je pas verder helpen wanneer wij er van op de hoogte zijn. Elk bericht pakken wij z.s.m. op (aldus binnen 48 uur). Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eur/consumers/odr/).